پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی
سرخط خبرها

معاون وزیر ارتباطات: پست همه گذرنامه‌های ویژه اربعین را تحویل داد

  • کد خبر: ۱۷۹۶۶۸
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
معاون وزیر ارتباطات: پست همه گذرنامه‌های ویژه اربعین را تحویل داد
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: همه گذرنامه‌های درخواستی ویژه سفر اربعین اکنون به متقاضیان تحویل داده شده و از این بابت شرکت پست جمهوری اسلامی هیچ تأخیری نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود لیایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت پست تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند توزیع گذرنامه بین ۴۸تا۷۲ساعت طول می‌کشد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه از متقاضیان تمدید یا صدور گذرنامه برای سفر به کربلا خواسته بودیم برنامه کاری خود را به روز‌های پایانی محول نکنند، اما با کمال تأسف برخی تعلل‌ها موجب ایجاد ترافیک کاری شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با این حال به محض دریافت گذرنامه ازسوی نیروی انتظامی، آن را به صاحبانش تحویل و شرکت ملی پست تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هم‎‌‌وطنان را با ۷۵درصد تخفیف انجام می‌دهد تا سهمی هرچند کوچک در این حرکت مذهبی داشته باشد.

لیایی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع تغییر نام خیابان‌ها و اماکن یا نام‌های جدیدی که به دلیل توسعه شهری ممکن است برای شهروندان به وجود آید، اظهارکرد: هر چند وظیفه شرکت پست "به‌روزرسانی آدرس‌هاست"، اما تا زمانی‌که شهرداری‌ها نقشه‌ها و اسامی جدید تغییر یافته یا ایجاد شده محله‌ها و خیابان‌ها را برای ثبت به ما تحویل ندهند، کاری از دست ما برنمی‌آید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: از ابتدای امسال ۲میلیون و ۲۰۰هزار نفر در کشور از سرویس «احراز نشانی» استفاده کرده‌اند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیرو یا تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکت پست بیان داشت: برای تبدیل وضعیت نیرو‌ها تابع قوانین ملی هستیم.

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به هدف خود از سفر به تربت‌حیدریه گفت: روز گذشته به صورت سرزده به استان خراسان جنوبی رفتیم و امروز نیز به شهر‌های گناباد و تربت‌حیدریه در استان خراسان رضوی آمدیم تا ضمن شنیدن درخواست‌های مردم از کمبو‌ها و مشکلات همکاران خود نیز باخبر شویم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->